torsdag 21 januari!

Haaaaaaaaaalllo!
Sitter i skolan just nu och det är torsdag, blä!! Finns nästan inget värre.
Fortfaranade blött och kallt ute. Det är tillomed svårt och gå till skolan för att det är så mycket slask.
hah, ska väl iallafall va glad och bo i "södra" sverige!
Roligt och läsa va?
mmmmm! Men jag längtar sönder tills sommaren.
Jag saknar att träffa alla ljungsbrofolk varje dag, bada och sola och bara ha kul!
Hah blä.. nu blev jag deppig.

Igår iallafall åkte jag hem och pluggade en stund, småföretagande prov idag vilket kommer gå åt skogen!!
La ner det och ställde mig istället och bakade chokladbollar, MUMS!
Robin kom till mig och hjälpte mig och käka upp dom! haha
Myyyyyyyys med min lilla bebbbbiiiiss <3
Fick honom tillomed och kolla på Andra avenyn!

Men jaja, nu antar jag att jag måste börja leta efter en massa fakta om mytologi.. kul!
Puss!


Haha, har man tråkigt på lektionen så har man!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

när du säger att du myste med din bebis, menar du din katt eller din pojkvän? XD

2010-01-23 @ 16:21:44
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

haha, de skulle kunna va båda ;) men min pojkvän! :D

2010-01-23 @ 20:18:54
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0