running away from the streets we knew

Hallloojsan!
Sitter här i skolan med lille Axel och väntar på att lektionen ska börja.. Torsdag idag och vi har bara två lektioner faktiskt, skönt!
Har en rätt stor lust och bara åka hem och mysa ner mig i min säng igen faktiskt! :)
Igår var en riktigt härlig dag (;
Skola till 10 då vi bara hade gympa. Mötte sen upp Marre för käk på Subway, mums!
Efter de gick vi runt lite på stan för att kolla presenter till våra bröder som fyller på söndag.
Min bulle ringde och efter skolan kom han till mig och myste!
Tänkte tvinga ut han i snöstormen för att köpa godis men njae! ;)
Haha ska ju bli nyttigare!
Aja, iallfall ska ta och kalra mig igenom denna skoldag och sen förhoppningsvis åka direkt hem och SOVA! (:
Puss!!


Jag just nu i min fina kondom mössa ;)
Vad gör man inte om man har dålig hårdag liksom ;)?

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0