och utan tvekan har dom finaste stunderna i mitt liv vart med dig

Är rätt så lättad och glad just nu.
Emme och jag har fixat praoooo!!!
De blir två veckor på Toysrus(?) haha och en på Intersport!
SÅÅÅÅ SJUUUUUKT SKÖÖÖÖNT och ha det fixat.
Vi han också med en timme på stan så de blev lite nytt med mig hem också!

Imorn träffar jag min saknade älskade bästa vän Marielle!
Eftersom vi slutar 10 nu ett tag framöver på onsdagar ;)!
Så ska jag möta upp henne för käk och lite kollande på stan!
Eftersom våra bröder fyller på samma dag så ska vi kolla efter lite presenter! :)

Nu kommer mammsen och pappsen snart hem med lite hämtmat!! GOTT
BLIIIIR PERFECT :)

Puss!!


SOOOOOOMMMAR NU TACK!!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0