jag har tråkigt?

Namn: Frida
Kallas för: Frida.. ? hah
Stjärntecken: Vädeur
Höger eller vänsterhänt: Höger
Tatueringar: Naej, men vill ha ;)
Längd: 160 cm över marken
Skostorlek: 36
Hårfärg: Blont
Fräknar: Ja usch ja.. hah, fast mest under sommaren då!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nae!
Tycker du att du är attraktiv? Haha! Nja vet inte.
Vilket schampo andvänder du? Sunsilk
Vilken parfym andvänder du? Paris Hilton can can oftast, men olika!
Vad är du rädd för? Inbrottstjuvar haha
Gillar du att tvätta? Nae?
Senaste personen du ringde? Emme
Personen som ringde dig? Robin
TV-program du såg? Andra Avenyn
Favoritlåt? Hm.. ingen aaaaaning
Favoritsak att göra? Va med baby, kompisar, gå på stan, ha kul!
Favoritdryck? Cola cola cola cola!!!
Favoritkläder? Mjukis och stor t-shirt.. hahah!
Favoritfilm? Olika, skräckfilmer! (;
Har du någonsin blivit arresterad? Nae de hoppas jag inte haha! 
Antal gånger ditt hjärta brustit? En
Antal personer från grundaskolan du fortfarande har kontakt med? Nästan alla :D
Antal gånger ditt namn varit med i tidningen? HAHA, inte många, när jag var liten i födelseannonsen maybe?
Senaste boken du läste? Hmm, nån jag blev tvingad till i skolan, blä
Sensaste personen du fick e-mail av? Nelly
Senaste personen du fick brev av? Hah, de får jag aldrig!
Senaste personen du fick sms av? Jeremie!
Senaste gången hela din familj åt tillsammans? Kanske i förrgår eller nått?
Senaste saken du köpte? En cola.. hah
Vad har du gjort idag? Hitills har jag vaknat, fixat mig, åkt till skolan, haft lektion..
Brukar du svära mycket? ÖÖÖH?
När stiger du upp på morgonen? Halv 7 oftast..
Vad har du på dig? Just nu? Vita converse, sammetsleggins, tublinne, ljus brun kofta, halsduk, mössa och smycken! + underkläder ;)
Är du glad nu? JAPP!
Vad dansar du till? Beror på sammanhang ;) hip hop mest då! haha
Land du vill besöka? USA, och nästan alla! haha

PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0