I choose you

Här inne är det inget roligt.. som vanligt
Har inte en ändaaaa bra bild från nyår.. som vanligt har Sara alla bilder, och hon skickar dom aldrig :/ ! haha ;)
Iallfall, har spenderat de senaste dagarna med fina vänner och min bubbe!
Blir mest film mys nu när det är som allra kallast.
Idag drog jag med mig Josse till stan! Blev inte så mycket stan.. utan vi drog istället till sporthallen där det spelas sm och träffade lite folk!
Bjöd henne sen på mcdonalds och det sattt fiiiint! :) haha!
Tog sen busse hem.
Nu MÅSTE jag plocka undan alla kläder från golvet ;) efter det lägger jag mig och kollar på One Tree Hill hela kvällen, blir bra!
I övermorn börjar skolan med.. blää börjar nästan tjuta bara av att tänka på de, haha! Ska iförsig bli roligt och träffa alla igen!
Ajaaaa njuta av sista tiden på lovet nu! ;)
Puss!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0