hold my hand

tjennixen! hahah
Rolig helg? Helt okej, då de väl hände nått! haha
I fredags kom min lilla Olivia hit, vi gick och köpte godis, mötte sen Emme och gick sen hem till Samme där även Pirre Ogge och Tim var!
Resten av kvällen såpenderades med dom och deras sjuka humor ;D trevligt!!
Igår var en riktigt seg dag. Hade tänkt mig en hemma kväll då jag inte orkade nånting men jag drog mig ändå ut för att träffa Josse Fia och Ole!
Vi mötte Ogge och följde med han och våldgästa Pirre ;D!
Där kom de lite mer folk och vi hyrde en sjuk film! hahaha!

Idag är det söndag vilket betyder skola imorn.. VARFÖR MÅSTE HELGEN GÅ SÅ FORT?
Har INGEN lust med skola imorn. När har jag de överhuvudtaget egenligen längre? Blä
Nu ska jag iaf baka lite kakor! haha mumma
Senare kommer min mysis hit och gör mig på bättre humör! Hihi
Puss!




Hmm ;)?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0