frida <3 marre

Kom äntligen in på blogg.se!! woho
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt med helg!!
Igår efter skolan mötte jag mamma för en fika, vänta på min bror, m.m.. haha
När jag kom hem käkade jag och Robin kom till mig efter ett tag.
Vi kollade Sommaren med Göran ;) haha rätt, hmm, svensk film ;)
Mys iallafall med världens bästa kille!!

Idag sov jag ut, sköönt!
Bara tagit de lugnt hela dagen, no life? ;)
Snart kommer iallafall min allra bästa vän hit!
Vi ska nog träffa Tim och lite folk tror jag nog ;D, får se vart kvällen slutar!

Imorn fyller min bror 15 år, oh herregud, gick inte han i 6an nyss? haha
Iallafall lär väl mesta dels av dagen bestå av släkt, tårta, massa prat, blablabal.. ja ni vet.
Nästa söndag börjar iallafall dansen igen!! Skönt och få igång någon sorts träning igen iallafall, + att jag får träffa Fialiten varje söndag då!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

<3333

2010-02-03 @ 18:51:50
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0