första dagen i skolan

Somnade vid 2 i natt, väldigt lyckat. Vaknade av att bebisen rev mig vid halv 6, har jag vart död idag? ja ;)
Åkte till skolan trots att jag helst bara ville ligga kvar i sängen. Träffade alla man saknat!
Men såklart skulle lärarna ha en vannlig torsdag skoldag vilket betyder sluta vid halv 5..
Men nu sitter jag här hemma iallfall, har käkat och så!
Ska träffa min bästa vän snart som jag inte träffat på år och daaar!

Känns ändå rätt skönt att de är fredag imorn! hihi
Mina föräldrar ska på bröllop och eftersom jag gått och blivit rädd för att va ensam hemma.. (?) haha så ska mina mysiga pojkvän komma och hela mig sällskap hela kvällen lång! myyys!
Nu ska jag iaf mysa med min bebis och vänta på Marre ;D!
puss!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0