2010!

GOOTTTTTTTT NYTTTTTTTTTT 2010!!!! :)
Har haft en helt okej kväll, men mina fiiiiiiiin fina vänner gjorde den ju såklart bra ;D!
Den började med middag och sånt hos Frej som sagt, innan vi drog ner till Tim där resten av kvällen spenderades!
Nu ligger jag hemma i min varma säng helt slut haha! Robin har nog lyckats smitta mig med förskylning vilket inte är så bra! haha ;D
Kul med att jag ska upp vid halv 12 imorn för att åka till mormor! haha
Men jaja!
2010 - nya tag! 17 år blir jag iår! ett år kvar! :) haha!
Känner på mig att det här året kan bli hur bra som helst! Iallfall om det fortsätter som de här året slutat ;) ihih!
Men godnatt nu :)
Puss!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0