TVÅ ÅSIKTER MINA VÄNNER!

Min dag började med att jag nästan blev påkörd av en idiot som körde mot grönt när den såg att massa folk var påväg över vägen?
Kan ingen köra bil nuförtiden?
Jag lyssnade på musik och det är ren tur att jag kollade upp i sista minut. USCH!!!!

En till grej jag vill klaga på är att våra lärare läser våra bloggar? Och vi kan få skit för något vi skrivit.
Jag lär kanske få skit av någon lärare läser det här nu.
Men jag ville bara skriva jag vad tycker, vi måste faktiskt få ha lite privatliv.
Visst, man kan fatta om dom bryr sig och så, och vill veta vad elever tycker?
Men lite privat får man faktiskt ha, och jag tror själv att jag faktiskt inte skrivit något skit om själva skolan faktiskt. :)
Nu säger jag inte att det är rätt att man får klanka ner på något eller någon i bloggen, men det känns ändå lustigt på något sätt att lärare går in och läser, våra "dagböcker"

Iallafall, har arbetsmiljö lektion nu och sitter här med Frida Joanna och Tove!
Näst sista redovisningen idag med ;) skönt!

PUSSIS





Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0