torsdag 11 februari!

Har funderat rätt länge på om jag ska gå med i "vi som hatar östgötatrafiken" gruppen på facebook,
och NU ska jag bli de! Missade bussen imorse med 1 minut och nej den lilla stackars busschaffören orkade inte ens öppna dörren åt mig.. buhu
Så gick hem, väntade i 40 minuter på nästa, som sen var en kvart sen som vanligt, YES!

Känner att de blir lite mycket klag här ibland.. haha inte bra, så nu kommer något kul!
Josse går på vid ica och vi sitter och snackar, när helt plöstligt bussen tvärnitar och alla typ flyger framåt i bussen!
De var någon som tappar sin chokladkaka och de flög fram en cola burk i världens fart i bussen, som sen typ sprängs och bara sprutar ut cola på folket som sitter längst fram i bussen! HAHAHAHHAH
Slutade inte skratta på hela vägen typ.

Kom iallafall genomfrusen till skolan, och nu sitter jag här med Emme Lollo Frida och Tovis!
Vi har arbetsmiljö lektion.. blä
Efter det en låååång svenska lektion då vi ska göra INGET :) kul

Idag fyller också min lille farmor år så ikväll äter vi middag där, mys!
Skickar en liten puss till min morfar som opereras idag med! hihi

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0