mondaaay 1 februari!


Bara jag som saknar sönder efter lite sommar och värme?

En ny skolvecka igång ingen.. usch, efter en mysig helg!

I lördags drog jag och Marre ut och åkte pulka, HAHA SÅ KUL!
Fast riktigt äkligt kallt, men som tur är bor våran käre vän Pierre nära så vi gick dit där också Mattias var!
Tim och Ogge kom också dit och vi gick ovh hyrde en skräckfilm, äntligen! haha
Åkte sen hem till Danne där också Mathilda var, kollade film och så! ;D

Igår, söndag alltså, fyllde min lille lille lillebror år! Hihi 15 och grejer?! ;o hahah
Iallafall blev hela dagen till och fira honom.
Robin kom till mig på kvällen och kollade Wallander med mig!

Idag skola som vanligt.. blä.
Borde inte va lagligt att få gå till kvart över 4 på en måndag, haha!
Klarade iallafall av de och är hemma nu ;)
Min bebis kom precis in och vill busa lite! (haha katten aså)
Ska göra mullecrisp (godaste som finns!!!! måste provas)
Och kolla Paradise Hotel, ÄNTLIGEN! :)

Puss!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0