måndag 15 februari

Sitter just nu i skolan med Emme och försöker göra nått gammalt nationellt prov på engelska..
Emme garvar mest åt sig själv och kan inte fatta varför någon kan ha ett gör som heter sheepdog, alltså fårhund ;) HAH!¨

I lördags räddade Ole och Fia mig från att dö i min säng ;) Vi träffade mattias Tim Ogge och Adam och kollade film hos Adam!

Hade iallafall en mysig alla hjärtans dag med min baby, tvingade honom och följa med mig ner i kylan och köpa chips m.m! Hhihi
Hade tänkt för mig själv att jag skulel pluggat engelska iunder helgen men nae de glömde jag bort så det blir att plugga idag och imorn.. blä

Nu måste jag nog fortsätta innan Emme.. börjar snacka med sig själv? ;)
(haha emme när hon läste meningen över; brukar jag de? HAHA)

PUSS


BUBBBAN
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0