mååååndag

Kul att min lärare är retligt glad på måndagsmorgonen.. bajs
Blev däremot gladare av att vi inte hade engelska prov den här veckan och att jag tydligen fått mvg på dataprovet ;o! :D
Känner iallafall på mig att resten av dagen kommer suga.
Just nu har vi engelska och efter det Branch och produktkunskap? sug, och sen matte.
Blir hem och sova!!

Igår började iallafall dansen ;D! Sjukt kul!
Blir mycket rumpa och höfter den här gången ;)
Min bubbe kom hem till mig efter det, myys!!

Jaja, ny vecka, två veckor kvar till sportlovet, och tre veckor kvar till praon börjar.
Rätt skönt ändå, är jätte skoltrött och utråkad.
Nog med klag nu!
Nu ska jag va happyyy! :D

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0