jag älskar östgötatrafiken

heeeeeej pussisar!
Har haft en rätt rolig dag faktiskt! ;)
Dagen började med att jag väntade på en 20 minters försenad buss, kul!
Tydligen har alla landsbussar vart inställda idag, HAHA
Hur svårt kan de vara att köra ut med några mer plogbilar och PLOGA LITE SNÖ?!?!
Pricken på I:et var också att man absolut inte fick ringa in till östgöta trafiken?
Neeeej, de satt säkert och drack kaffe, kollade någon fotbollsmatch och tänkte "ojoj så mycket det snöar, vi hoppar nog över att jobba idag"
So what med lite snö? Det har vart mycket värre. Blir riktigt sur.
HIHI!
Kom iaf in till stan, träffa Emme och tog bussen till gympa.
Hann va med i en halvtimme, och sen slutade vi för dagen! värt
Jag och Emme gick direkt och solade på Feel Good, sköönt!

Efter det gick jag och träffade med älskade bästa kompis!
Vi gick och köpte hem mat från Subway och gick senhem till deras nya SJUKT SNYGGA lägenhet :)!
Käkade, kollade stördaste filmen om en snubbe som var kär i en docka, och var helt övertygad om att hon ver verklig (?) haha!
Snackade mest och så, vilket alltid behövs! :)

Drog hem sen efter ett tag och SEDÄR, bussarna går igen.. yeah
Träffade Emme på bussen haha!
Så vi bestämde oss för att dra ner till Hemköp för att köpa lite godis.
Så när vi väl hoppat av bussen, gick vi först och träffade Robin och Oscar för att jag skulle lämna Robins plånbok som han glömt här, knasen då!
Snackade med dom ett tag.

Gick sen vidare.. lalala
Bestämde mig för att köpa naturgodis, jag har blivit så nyttig!!
På vägen hem trä'ffade vi Julia, snackade med henne i kanske 1 timme.
Gick hem blöta och frusna, älskar vintern!

Har kollat One Tree Hill och Andra Avenyn resten av kvällen!
Nu ska jag sova :)!
GODNATTPUSSS!


Fridisen skickade en söt bild, haha!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0