i'll never be the same, if we never meet again

Goderdager!
Blev en rätt bra dag iallafall, jag Frida och Joanna käkade godis efter maten (illa frida...fyskäms!!!) och fick världens sockerkickar vilket vart riktigt kul ;D
Hah, någon som vill se mitt rätta jag då?
Gå in på Joannas eller Fridas blogg. Vet inte om jag vågar länka.. hahah!
Iallafall slutade dagen med matte, blä
Åkte hem med världens huvudvärk, träffade min sötnos på bussen,
kom hem och käkade, kollade lite One tree hill, och nu har jag bakat chokladmuffins, mumma!

Frida visade mig en sida där man kan se film helt gratis, till o med filmer som bara går på bio nu!!
Så blir väl film resten av kvällen och en dusch ;)!
Skönt med ingen plugg, men nästa vecka så.. blä
haha!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0