I shot for the sky, I'm stuck on the ground

GOOOODMORGON!
Pappas 50års dag idag, grattis!

Dagen igår var riktigt rolig!!
Simhallen med mina bästa vänner var riktigt mysigt och roligt! :)
Blev inte riktigt som tänkt på kvällen men den slutade ändå bra tillslut!
Marre Ole och jag drog till Mathilda där en hel drös med härligt folk var, dans, musik m.m! kul ;D

Idag äre nästan bara firande som gäller.. och imorn.
Drar iallafall iväg till kvällen ner till Fia, för att fira henne och spendera natten där med en massa skräckisar, mysss!!

Nu måste jag duscha, eller göra nått annat mamma skriker på mig att göra, haha
PUSS


Jag för nån vecka sen eller nått!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0