Hos min bästa vän!

Sitter hemma hos Marre just nu! Med en godispåse.. haha kunde inte motstå
Marre käkar just nu med hennes mysiga familj och efter det ska vi nog kolla på någon film eller något!
Underbart att få träffa min bästa vän igen, eftersom det inte händer lika ofta längre som när vi bodde 200 meter ifrån varandra ;)

Sista dagen i skolan imorn PÅ EN MÅNAD!!!
Underbart!
Sen blir det ett efterlängtad lov, och efter det APU i 3 veckor med Emme. Två veckor på Toys R Us, och en vecka på Inter Sport när även Martin ska va, kul!!
Blir och käka ikeas mat alla dagar :D haha mumma!

Nu ska jag.. lukta på Marres doftljus! HAH

PUSS!


Hittade en fin bild på mig!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

jävlar vad lik;O ,skojjjjaaa!<3

2010-02-19 @ 09:10:15
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0