HEJDÅ SPORTLOV

Tjaaao!
Har inte lyckats komma in på blogg på ett tag. Mitt internet mår inte så bra.
Har iallafall blivit firande av pappa hela låånga helgen!
Drog iväg till Fia igår kväll för atty fira hennes födelsedag med ;) lite förtidigt dårå men ändå!
Mina bästa vänner + en massa skräckfilmer!! Det är grejer det.
Jag Josse Ole och Fia somnade väl runt 3.

Upp tidigt blev det imorse, tog bussen hem och sov någon timme innan de åter igen kom en massa folk.
Nu är allt över och jag ska äntligen träffa min mysis!! :)
Och imorn börjar min och Emmes prao med, pepp eller inte?
Bättre än skolan?

PUSS


Haha ja ni, när jag inte har någon rolig bild så blir det bilder på pussen! =) stå ut
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0