5 februari 2010!

tjeenaa
Hade en rolig dag igååår!
Längsta lektionen på morgonen däremot.. blä
Jag Frida och Joanna gick till mcd på maten.. måste bli ändring!! hihi
Resten av dagen hade jag sjukt kul! kan bli så när man har min humor!
Som tillexempel att smsa Jeremie; HJÄLP JAG HAR FASTNAT PÅ TOAN!
Och han börjar fråga vart är du då?, och massa!
HAHAHAH och nej, jag satt och jobbade som vanligt :)
Åkte hem och min mysis kom till mig!! :)
Kollade någon dålig film och så där :D
GRATTIS TILL MIN BÄSTIS FREJSAN MED! 17 år, yes

Idag var jag den första i skolan? haha
Ljungsbrobussarna verkar va de ända som inte är sena ;)
Sitter just nu med Frida och Joanna och har praktisk marknadsföring? sug
Har estet sen och sen slutar vi :)!!
Riktigt skönt med fredag igen!
Ska möta upp mina flickor och fika efter skolan, möös!
Får la ser vad som händer ikväll!
PUSS


BLONDIIII

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: frejsan

Tack gumman!

2010-02-06 @ 19:54:21
Postat av: frejsan

Tack gumman!

2010-02-06 @ 19:54:36
Postat av: frida

varsegod bebis!

2010-02-08 @ 08:33:22
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0