YOU'RE AMAZING JUST THE WAY YOU ARE

Tjollahoppsan. Precis hemkommen från frisören, klippte och nu är det kort igen. Men sånt som behövs ibland. Färgade också, är nöjd. Men funderar på om jag tröttnat på att vara såhär blond...hm tål att tänkas på.
Imorn har jag sovmorgon till 2!!!!!! Sen väntar en timme på gymmet på idrotten, inte helt fel.
Hoppas på att min baby följer med mig hem efter det om han frisknar till den stackaren!!

Nu ska jag ta tag i extra uppgiften för ett högra betyg till turismen innan näst sista ph!!! =) 

PUSS

jaaani om min CAM HADE FUNKAT?? (föresten hur kan en INBYGGD cam bara försvinna??) så hade jag kunnat ta en "tjoohej såhär ser jag ut nuu" bild. Men nae, det ser väl ungefär ut såhär:
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

samma hände mig! testa cameroid.com :)

2010-12-15 @ 22:34:28
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0