YES I WOULD DIE FOR YOU BABY, BUT YOU WOULDN'T DO THE SAME

Hello bloggiloggen. Har inte haft någon lust att skriva här dag. Osis va??
Har vart en hemmafru idag. Tvättat, bakat, städat kattdass osv, kul att läsa om?? hihi
NU står pappa och lagar wok och jag har gjort kladdkakemuffins till efterrätt!
Ikväll ska jag gosa ner mig i sängen med halstabletter som sällskap, kunde vart mysigare ju.

Imorn drar jag Ole och Jossis till mellandagsrean, trångt osv. Vem vet, kanske hitar nått fint till nyår?? Annars blir det förra årets klänning. Ni vet den jag knappt kom i? Det löser sig nog ;)
På kvällen åker jag och Emme hem till Fridis i Mantorp dit också Joanna kommer, mysmys!!

PUSS


en söt bild som Marre tagit i början av 8an skulle jag gissa. tycker om min stil jag hade med UCLA tröja och emovans, hej där
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0