VAD HAR JAG GJORT I ÅR??

Januari - Min bror fyllde moppe. Marre flyttade till staden och jag hade inte längre min bästa vän 200 meter ifrån mig. Hetsade runt i Tornby med Emme för att leta praoplatser. Vart till slut Toys R Us och Inter Sport, kul? nja. Jag umgicks med Robin och fick honom att kola på Andra Avenyn EN GÅNG. Umgicks också självklart med alla vänner! Aaaaa sen var det väl bara kallt och bläigt.

Februari - Pappa fyllde år, och vi hade sportlov. Fick en akut magsjuka, mysigt? Myste med Caspar. Alla <3sdag med Robin, fick ett jätte sött halsband, puss va. Jag Frida Joanna och Emme sprang omkring utomhus för att ta bilder till vårt estetarbete, det vart sämst haha. En cola burk sprängdes på bussen till skolan en morgon och folk fick det i ögonen, jag fick årets skratt.

Mars - Jag fyllde 17. Vi hade våra 3 veckor på APU. Det var väl kul, vi lärde oss mycket om leksaker...vad mer kan man begära??? Men de dagar vi hade på Inter Sport var faktiskt roliga måste jag säga. Hade över mina flickor för att fira min födelsedag en kväll.

April - Grillkväll hos Mattias som sedan fortsatte hos Frej och slutade hemma hos Robin, haha. Josses och mina chipskvällar. Bowling med folk, vem vann?? ;) Hade påsklov. Övningskörde som bara den. Våren kom. Badkvällar hemma hos Mattias i han jacuzzzzzzzzi. Baby fyllde 17. Hade ett roligt valborg med!

Maj - Jag och Emme var ute och spelade fotboll med vå 10åriga pojkar, haha. Det slutade med att vi fick deras chokladkakor. Kajsa hade sin sweet sixteen, trevligt. Men slutade inte så bra för mig och Emme, haha! Njöt av våren på en brygga med Sara, Olivia och en påse chips. En massa plugg och skola.

Juni - Sommaren kom på riktigt. Härliga dagar i Berg. Slutade 1an. Caspar dog.. Blev insatt i fotbolls VM. Spelade minigolf i Berg med Mattias och Marre, HAHAHA. Midsommar hos Frej. Mamma och jag åkte och köpte en ny liten misse, MAX! Han var liten som en vante och vägde inte ens ½ kilo, världens minsta misseprutt.

Juli - Marre och jag var och såg Eclipse, efterlängtad. Sol och bad med bästa. Jag och Marre upptäckte också hur kul det är att fiska!! HAHA. Jobbade för pappa, hjälpte till i trägården och lite överallt för att tjäna lite cash. Jag menar, sommarjobben finns ju inte åt alla.. ;) Jag och Robin cyklade och bada på årets varmaste dag (34+). Lanade SIMS med grabbarna och Fia. grillkväll hos Mattias. Åkte till Skåne med mamma och bror för att hälsa på kusiner.

Augusti - Olivia fyllde 17 och det firades hemma hos henne, riktigt kul. Åkte till Cypern en vecka. Rix FM festivalen, HAHA den kommer jag aldrig glömma. Robin flyttade till stan. Började 2an. UF drog igång och helt plötsligt var man företagare. Tog tag i mig själv med och skaffade ett gymkort.

September - Gymmade som bara den. Vart insatt i valet. Hösten kom. Tv kvällar och träffa folk. Emme och jag fick gratisträningar på World Class som vi utnyttjade till max ;) Köpte mina favvoskor nånsin, som gick sönder efter 1 vecka. Företagsmässa i Cloetta Center. PLUGGGGG PLUGGG!!!

Oktober - Dansen började igen och denna gång fick jag Joanna med mig, har vart skit kul. UF rullade på osv.. umgicks med vänner, pojkvän och plugget. Vart höstdeppig, kul va? Fixade APU. Bekantade mig med min nya bästa vän - Talking Tom.

November - Höstlov. Mamma och jag var i Stockholm och brände pengar. Marre skaffade en liten hundfasen som jag kärade ner mig i direkt. APUn började och jag fast på Djurmagazinet i en månad. Blandade känslor.. Mitt liv bestod av att jobba, äta och sova. Kände att livet stod på vänteläge ett tag där, haha. Marre och jag gick på bio och såg Unstopable, riktigt jäkla bra film. Hade överaskningsmiddag för Josse som fyllde 17, mysigt. Snön kom tidigt iår och vi hamnade i en trafikolycka. Ändå drog pappa och jag direkt t med bilen och körde lite halka, haha!

December - Slutade på APUn. Började med den där eviga listan som är slut snart, skönt. Mamma fyllde år. Var modell för Sara en dag. Var i Norrköping med Emme. Var med företaget på Stångåstaden, spännande ;) Paketleken hos Linda med tjejerna i klassen, lika kul som alltid. Julmiddag med mina bästa. Blev pruttad i huvet av Max. Julavslutning. Julafton. 1 år med min baby. OCH NU ÄR DET NYÅRSAFTON!!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0