2 DECEMBER 2010

Har varit en skit bra dag!!! Skrämde en tjej jag jobbar med 2 gånger, såg ut som hon sket på sig. KUL.
Imorn ska hon ta sitt körkort, sen ska jag sno det från henne. 
Efter jobbet åkte jag och moder till gymmet. Tränade lite armar med Ogge Tim och Mattias. Träningsvärk imorn, japp!
PÅ TAL OM IMORN-FREDAG!!!! SLUT PÅ APUN!!!!

IALLFALL, någon mer än jag som älskar julen??? Allt är så jäkla mysigt. Längtar tillbaks till skolan som ni kanske vet vid det här laget. Kommer njuta av all julmys vi kommer ha. Jullov, julafton och vi får inte glömma nyår. Kommer bli HUR bra som helst!!! 

PUSS

jag och frida är årets tomtenissar

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0