TESTING TESTING

Varje dag är jag trött och vill sova. Det ända jag vill göra på praon är att lägga mig i en stor hundbädd och somna.
MEN serni, på kvällarna, då kan jag inte sova. Jobbigt.
Såhär kommer ett jätte roligt test om mig.

Namn: Frida
Piercingar: Öron ju
Tatueringar: Ingen
Längd: 161!
Skostorlek: 36
Hårfärg: Råttfärgat med färgade blonda slingor
Är du kär i någon: JAPP
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, trivs här
Tänker du på självmord: Nej hallå???
Dricker du alkohol: Varje dag, speciellt på en bänk vid kanalen
Använder du droger: NEJ
Röker du:
nej va, cancerpinnar nej tack
Vilket shampoo använder du: Tresemme
Vilken parfym använder du: 3 olika faktiskt, haha. Paris Hilton cancan, en Mexx jag fått av Robin och en hallonparfym från Yvesrocher.
Vad är du rädd för: Spöken, utomjordingar och mörker, HAHA
Gillar du att tvätta: Japp, armhålan iallfall 
Gillar du berg- och dalbana: Jaha vem gör inte??

SENASTE..
Film du hyrde:
Ojoj, long time ago. Kanske någon Beck film jag och mor hyrde.
Film du köpte: Länge sen det med, no memorie of it.
Låten du lyssnade på: Firework med Katy Perry!
Låten du hade på hjärnan: WAKA WAKA, varför???
Personen du ringde: Emelie
Tv program du tittade på: PH!
Personen du tänkte på: Emelie nu bara för jag skrev henne ju.............. 

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Jaha
Gråtit över en flicka: Jaha
Ljugit för någon: Det har jag nog
Varit i slagsmål: Nehe, ingen skulle våga ju 
Blivit arresterad: Nehe

ANTAL..
Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: Vem vet
Tjejer du kysst: Hmmmmmm, 4 kanske, ojoj
Gånger ditt namn varit med i tidningen: När jag var liten, födelseannonsen???
Ärr du har på kroppen: Ett på knät, ramlade på kickbiken påväg till fritis i 3an. Aotch

SENASTE..
Bok du läste:
Någon i somras måste de vara. Kanske Sommardöden eller liknande.
Personen du fick mail av: SEB snubben.
Personen du fick brev av: LONG TIME AGO
Personen du fick sms av: Moder jord
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår 
Saken du köpte: Chokladtomte

Vad har du gjort idag:
Jobbat, vart på Ikano med pappa
Var det kul: NEHE, lite kanske.
Hur tidigt stiger du upp: halv 8 på vardagar.
Gillar du att slåss: nehe
Vad ska du göra idag: Sova  
Är du seriös: Alltid
Vad är du allergisk mot: Fisar
Var har du ont: Armarna (träningsvärk<3)
Använder du hårspray: Jaha 
Kan du stå på händer: NEJNEJNEJNEJNEJ 
Favorit serie: OTH, oslagbart

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Kråkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vem är bright eyes???? Gillar ingen isf.
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Till spagetti och köttfärssås
Är du glad nu: jappap
Var du glad igår: Ne sur
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Moder jord 
Vad dansar du till: hip hop va, yo
Stockholm är: nog kallt nu
Göteborg är: också nog kallt nu
Kan du sjunga: nehe, bara för Max
Mer värt än guld: min baby OCH MAX
Spaghetti eller makaroner: spaghetti, stavas det med h?
Ett land jag helst vill besöka: Skåne

PUSS VA?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

frida apan kan visste stå på händer

2010-12-01 @ 22:12:36
URL: http://joannas.devote,.se
Postat av: frida

nehe, ska lägga upp videobevis på det MEN YOUTUBE VILL INTE SAMMARBETA MED MIG, puss joanna

2010-12-01 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0