SO CLOSE NO MATTER HOW FAR

Godmorgon!
Hade en sjukt rolig kväll igår! Körde paketleken, spel osv osv. Var en evig fight om två kroppspennor (ni vet sånna som man målar på varann och sen slickar upp) och en ring, HAHA! Från att ha inget i början gick jag till att ha vunnit chokladtomte, bodyscrub+ansiksmask och Fridas godistårta, mumsfillibabbaaaa. Hade som sagt en skit bra kväll men bilder det blev det bara EN. Kul vaa?? Lovade mig själv att ha med kameran men sedär den glömde jag. Kanske får några bilder skickade till mig men tills dess får den nedan duga.

Idag ska jag ligga i sängen... tills jag hittar på nått annat ;)! Känns som de är söndag idag. Har ingen lust med nått, haha!


mina två finisar Frida och Joanna<33333
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

gullisar dåååå:D:D:D

<3

2010-12-18 @ 12:27:14
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0