PLUGGFRIDA

Tjolahoppsan i blåbärsskogen. Fick sluta tidigare från NKn, skönt. Nu börjar mitt och Emmes arbete om hormoner, spännande......:)
Iallafall, sitter nu hemma. Har köpt ett nytt block och nya pennor (kolla sicken ordning de är på mig!!) ENDAST för att jag ska plugga till körkortet ;)! Haha japp, jag ska börja nu. Har 3 månader på mig så det här ska gå bra. Eller hur Fia?? Pluggkväll snart?? haha ;)
Lite jobbigt dock att Max försöker tugga på alla pennor hela tiden....

Jaja, ikväll ska jag till Sarisen med alla flickor och mysa och planera vår resa som förhoppningsvis kommer inträffa i slutet av sommarens om kommer ;)! kul va??

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

vadå förhoppningsvis ?:OOO vi KOMMER åka! :D

2010-12-10 @ 18:03:41
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0