LOVE IS ON FIRE

Hejhejhejhej. Allt går så sjkt braaaaaa nu för tiden. Har träffat min bästa vän en stund idag på stan för att inhandla lite smått och gott. Nyår i övermorgon HELT SJUKT PEPPPPP VA.
Hemlighetesmakeri för i sommar (snart kanske det kommer fraaaam???).
Och snart kommer min älskade pojkvän som jag inte sett på år och dar, typ.

Okej det finns ett minus. Jag är fortfarande förskyld. Men det är Robin med. SKIT SAMMA.
Tänker inte missa nånting bara för att jag inte kan andas genom näsan eller sova....??

PUSS!! :D:D:D:D


hittade en bild från nyår förra året hos Frej, blir samma klänning i år igen!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

skit snygg beboo:D

2010-12-29 @ 17:42:57
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0