JULAFTON 2010

Haft en bra julafton? Det har jag. Mysigt sällskap, god mat osv osv osvosv. Bra klappar med, jag som bara hade skrivit PENGAR!!!!!!! på min önskelista. Fick en ny mobil, inte helt fel ju??

Men roligast av allt nästan var min brors julklapp.. xbox 360 kinect, ALLTSÅ!!! Jag som inte är så haj på de här med tvspel, wii och allt va det heter. Haha, men min gud alltså. Nått av det roligaste som jag gjort. För de okunniga som jag är kinect som Wii typ, alltså man flänger runt och hoppar, sparkar osv osv + att de samtidigt tar massa kort på hur ful man är när man spelar det, HAHA!!
Jag lovar, jag bjuder hem vem som helst av er (nästan) för att spela lite kinect.

Nu ska jag spela lite mer tvspel med min bror eller kolla på film.
Imorn ska vi som vanligt till farmor, hon vill ju också bjuda på mat, hihi!

PUSS






klart att max är dagens modell va
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0