INSTEAD OF FEELING SORRY FOR YOURSELF, DO SOMETHING ABOUT IT

Tjooooheeeej.

Idag har jag hunnit med en del ska ni veta. Först började dagen med samhällslektion, betygsamtal osv. Låg på ett vg, bra där. 
Efter det gick jag Emme Frida och Joanna till trädgårdsföreningen och intervjuvade lite folk, kollade runt osv. Bara för kul.. Haha naeva, skolsak. Vi ska guida (hur stavas det??) resten av klassen där på onsdag i Turismen. 

Efter det satte jag och Emme oss på en buss till Ikano, gick lite där. Köpte julklapp till min bror. Och nu har jag slått in julklappar och ska plugga lite meraa. 

Imorn skulle det ha vart sovmorgon för oss till 1. Men nope vi ska vara i Tornet vid 10 för att presentera vår produkt och UF där!! Spännande vaaaa??

PUSS

maxemurr

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0