I KNOW BETTER, CAUSE YOU SAID FOREVER

Sista dagen på praon avklarad. Borde känns mig SÅHÄR GLA-A-Ad. Men finns andra saker som hänger mitt humör nere just nu.
Nog om det. Nått annat som är jätte intressant är att jag gick till Ikano efter jobbet och köpte ett torr shampoo (måste ju prova) och ett puder. Sen fick jag sällskap av Emelie hem.

Nu chips och Zac Efron film, hoppas det gör mig lite gladare!

PUSS

sakna mest från fyra tassar=marsvinsbebisarna
sakna minst=oranga prao tshirtar, finns det nått fulare????
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

men häjdär dign alpcka. joanna är full va. bara ite .mår bra aaa

2010-12-04 @ 02:13:39
URL: http://joannas.devote,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0