1 - Presentera mig själv

Frida heter jag. 17 (snart 18 måste jag få säga ju!!) år. Har en liten fisbror på 15 år och två fisiga föräldrar. 
Har också en liten misseputt som är mitt allt, TYP. Är 160 cm över marken, råttfärgad med blonda slingor och blåögd. En riktig svenne. 

Jag går andra året på TBS, handelsprogram. Trivs helt ok. Planerar dock att plugga till något mer än butiksbiträde i framtiden. Men det är sånt som kommer. Har ett företag med Emelie Joanna och Frida också. Det är kul.

På fritiden umgås jag med mina 5 bästizar Marielle Olivia Sofia Josefin och Saramara, min pojkvän, dansar, gymmar osv osv.

Jag älskar chips, djurbebisar och sommar
Jag hatar våldtäktsmän, djurplågeri och ja sånt i allmänet. Vem gör inte??

Det roligaste jag vet är ofta det tråkigaste andra vet. Så som mumlade lerklumpar på youtube, alpackor och att kolla på när min katt springer på väggarna, heheheh

Nått som jag hunnit med under mina 17 år är olika stilar, haha. Har vart emo, wannabe skejtare, fjortis och ja nu - mig själv.

ALLTSÅ, de här är det svåraste som finns, att beskriva sig själv. Jag frågade Joanna om jag bara kunde skriva att jag var en apa? Nej sa hon då. Ajaj.
Väljer därför att avsluta denna fina presentation NU. 

NÅGRA BILDER UNDER ÅREN;
i sjuan levde jag i min My Chemical Romance tshirt, söt tjej


tyckte också jag var skit cool som ägde en skateboard och en keps, hahahah



och såhär ser jag ut nu, typ

PUSSAS VA?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0