7. Min bästa vän

Om någon skulle fråga vem min bästa vän var så skulle jag egentligen kunna rabbla upp 6 stycken namn. 
Marielle Olivia Sofia Josefin och Sara. De är dem som ligger närmast hjärtat och jag kallar dem för mina bästa vänner, hela drösen.

Men min allra bästa vän-har jag haft lite längre än dem andra. Marielle Berg. De var när vi började i samma klass, 5a som vi blev bästa kompisar. Vi "paktade" ihop oss med de andra tjejerna i kalssen och gick in i en skog och bestämde att vi skulle leka efter skolan den dagen, HAHA! Sedan dess har vi i princip träffats varje dag tills Marre flyttade och gymnasiet började. Men jag känner att även fast vi inte träffas lika mycket längre så är det ändå alltid samma sak när vi träffas. Det är som om vi aldrig vart ifrån varandra. Marre och jag har jämt så sjukt kul, vi skrattar åt allt och inget och kan sitta i 4 timmar och bara prata om saker som hänt sedan vi sist träffades. 
Det finns 100 saker man skulle kunna berätta om mig och Marre egentligen men det är nog bäst att hålla sig kort ;)
Jag älskar Marre och hon kommer alltid vara min bästa vän!!

PUSS

från när vi var ute på skogsmulle i nian, haha!! Marre och jag hade ett eget tält som det var MINST 10minusgrader i på natten. Vi värmde oss med chips, haha!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

aww gullepluttis älskar dig!<3

2010-12-10 @ 11:18:20
URL: http://marielleb.blogg.se/
Postat av: olivia

mina finisar <3

2010-12-10 @ 17:54:00
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0