6. Min dag

Dagen började med att busshelvetet INTE KOM. Kul tänkte jag och satte mig på cyklen och kutade ner till kvart över 9 bussen från Ljungsbro. Väl inne i stan gissade jag mig lite fram till vart jag skulle. Det är inte lätt att hitta till Östergötlands största gymnasieskola.. haha

Iallafall, kom dit, satte mig ner i en stol och Sara började sminka mig, vart skit bra. Hon har verkligen skit duktig!! Lockade håret gjorde hon med osv osv.. åt soppa och en macka och träffade även Josse, kul ju.

Gick tillbaka, fixade lite mer och väntade på att Saras redovisning skulle börja. Och jaaaa, sen redovisade hon om vad hon gjort osv på mig. NAJS VA?

Sen när jag åkte hem var jag tvungen att åka ner till Ljungsbro för att hämta min ensamma lilal cykel som stog där och frös.. nemen.
Skynade hem, frös ihjäl.
NU har jag bytt i Max toa, gett han mat och nytt vatten OCH klippt hans klor, duktigt va?

PUSS

Lite bilder, dock inget på sminkningen, jobbigt va? OCCCCH-tack för dagen Sara!! =)




jag lockade Saras hår, jag skulle med kunna bli stylist vaaa??


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0