20. Den här månaden

Den här månaden har gått fort!
Jag älskar december, speciellt just nu. Med all snö, det känns som man är innuti en sån där bubbla man skakar på så snöar det i den?? Haha, jag tycker det är mysigt nu, men lär va riktigt trött på det om några veckor.

IALLAFALL, den här månaden började under den tiden jag var ute på APU fortfarande. På djurmagazinet började de fira jul tidigt. Julgranen var uppe redan i november och vid decembers början ställde dom fram minst 5 lådor med skumtomtar. Inte bra för mig, haha!

Men APUn slutade och skolan började igen.. så jaa det var väl det vanliga, UF inlämningsuppgifter osv. Dock inga prov innan jul, det tackar vi för.
Var modell för Sara med, kollade på Lucia tåg i skolan, färgade håret osv osv.

Men månaden är ju inte slut än, imorn är det julafton och om en vecka nyår! Kommer bli hur bra som HELST.

PUSS!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0