16. Min första kyss

HAHAHA, det här kan jag skratta länge åt.
De flesta som läser detta vet nog vem personen är, hampus.
Vi gick i samma klass 5an-6an. Okej efter det med men det var då saken gällde. Haha.
Egentligen hade vi "pussats" en gång innan när vi blev tvingade. Ni vet när ens kompisar ba MEN PUSSAS DÅ???? och man stod där och skämdes ihjäl?? hahaha.

Men det räknas inte. Min första kyss räknas jag (även fast det är skrattretande) en gång när sjuan precis börjat. Vi var några coola kids som satt i lekparken utanför sporthallen. Och av nån anledning skulle vi ta våra cyklar och åka nån stans. Sen helt plötsligt så vänder sig han om och kysser mig. Paff som jag vart gick jag bort till min cykel bara. HAHAHA. Jag tror iallafall att det var så..... nog om det.


Ikväll ska jag och flickorna ut och käka våran årliga julmiddag! Hah låter som vi är 40+ men ibland åldras man tidigt.. ska bli kul iallafall!!

Tjingtjong (istället för puss va???)


såhär söt var man på den tiden! det ni
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: joanna ledin

en liten emofrida

2010-12-19 @ 16:05:48
URL: http://joannas.devote,.se
Postat av: frida

sv joanna-så kan det gå

2010-12-19 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0