15. Mina drömmar

Ajaj, svåraste kategorin typ. När jag var yngre var jag helt inställd på att bli antingen popstjärna, delfinskötare eller frisör, haha. Men nu, inget alltså. Vad händer med mig?? Blir nästan stressad. Slutar ju gymnasite om 1 ½ år typ. Haha ja okej, jobb är ju inte bara drömmar.
Så jag kan ju säga såhär min dröm är att ha ett körkort, att kunna resa utomlands med mina bästa vänner, att få ha Robin vid min sida så länge som möjligt, att det blev fred på jorden, att jag blev rik, att jag gav bort massa pengar till fattiga barn. Att jag bekämpade cancern, att jag uppfann nyttiga chips, HAHA ja ni vet?? 

Det är rätt tråkigt att jag inte har nått att verkligen sträva efter. Önskar att jag fick en knäpp och bara SHIT DE VILL JAG GÖRA RESTEN AV LIVET!! Men aja, det kanske kommer??

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0