13. Den här veckan

Godermorgen! Sticker snart i väg till min ända lektion - gym ;) haha!
Efter det följer Robin med mig hem. Mysmys. Sen är det ju PH final ikväll, går ju inte att missa?? haha
Men nr 13 på listan här då!

Måndag - Skola till 11 typ, gick till Trädgårdsföreningen för att få svar på lite frågor. Sen satte sig jag och Emme på en buss till Ikano. Gick där ett tag!
Tisdag - Åkte in med Joanna och Emme till ett av stångåstadens kontor och fick lite duopads sålda!! Great, hade sen en tråkig lektion och efter det slutade vi. Åkte hem och sov.
Onsdag - Var i skolan, åkte hem. Åkte nästan direkt till frissan. Satt där i två timmar och fick håret klippt och färgat, gött.
Torsdag - Idag ska jag åka in och gymma. Sen leka med min pojkvän.
Fredag - STUDIEDAG!!! Hade tänk gå över till Emme en stund på dagen för att prova ett linne jag är sugen på att låna.. hihi. På kvällen ska vi in till Linda där vi ska mysa med några tjejer från klassen. Paketleken osv, kul!
Lördag - Inget bestämt ännnnnu, sova!!
Söndag - Tjejerna och jag ska ut och käka på kvällen på Gingis Khan, hur gott?? Våran årliga julmiddag istället för julklappar ;)

Kul va?? Nu ska jag slänga på mig träningskläder!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0