11. Mina syskon

Jag har en liten fisbror vid namn Andreas aka Fibas. 
Jag har kallat han Fibas sen jag var 10 ungefär.. fråga mig inte vart jag fick det namnet ifrån, det bara kom upp haha.
Han hatar det, speciellt hatar han det eftersom att hans kompisar tagit efter det med.. heheheh

Iallafall han är snart 16 år. Längre än mig (illa??) och går snart ut nian. Han spelar innebandy och fotboll i diverse lagen, juniorlagen, a-lagen, östgötalagen och gud vet vad. Själv håller jag nästan inte reda på nått. Vet bara att vi ska till Karlstad efter nyår för att kolla på nån cup.. haha. Annars då? Ser inte mycket av han. Han är mest på träningarna/matcher, är med kompisar, är i skolan, är med sin "flickvän"??? ;)

När vi var små gjorde vi filmer där vi hoppade studsmatta och imiterade folk från hey baberiba. HAHAH, mamma har kvar dom men nån dag ska jag ta bort dom. Sen bråkade jag slå han ända tills hans blev starkare än mig..
Nu bråkar vi ALDRIG, verkligen aldrig. Bara om jag kramar honom hårt och säger HEJ DIN BORTI så kan han bara LÄGG AV. HIHI

Tycker om han ändå, puss va.
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0