YOU GOT MY HEART BEATING LIKE A DRUM

GODMORNING ;D

Det ä sjukt vilka drömmar jag kan ha ibland.. i natt var det något om att jag skulle rädda två kattungar från en massa köttätande insikter. Men den ena katen var för tung så jag var tvungen att slänga den till fienden.. hahah!
Sen var jag tvingen och lägga mig i en bäck för att dom skulle tro att jag var död..? hahaha
Jaja, idag har mamma bjudit hem en massa folk som kommer redan nu om nån liten stund bara, och här stter jag i bh!

Ikväll är det som varje sommar konsert i Berg dit jag antar att jag ska, och en massa annat folk :)
Imorn spenderar jag dagen med Robin, på söndag packar jag som bara den och på måndag LYFTER PLANET TILL CYPERN!
Har några härliga dagar framför mig alltså ;)

PUSS


josse och jag hos ole i onsdags, säg hej till min saftiga utväxt!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0