SISTA AUGUSTI 2010

I andra året på gymnasiet har jag 2893432853284329 grejer att tänka på.
UF? APU? Jag MÅSTE börja gymma?! Betyg? Pengar? BAJS?
Jag har redan börjat stressa upp mig över allt.
Kändes dock skönt igår när jag satte mig på mammas träningscykel i en halvtimme, och efter det tog en låång dusch med inpackning i håret, raka benen, skrubba bort massa äklig solbränd hud. Uschanimej.
OCH EFTER DET, åt en banan och en nyttig macka, duktig tjej.
Annars har skoldagen idag vart slapp, Samhällskunskap både på för och eftermiddag, bara prat om politik, börjar bli insatt i de där nu vaaa.
Väntar just nu på min pojkvän som är i Ljungsbro idag och städar de sista ur deras gamla lägenhet!
Han får ta och pallra sig hit istället.
PUSS
skulle inte säga nej till att åka tillbaka till cypern just nu, buuuh
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0