MILITÄRGRÖNT

Mamma och jag åkte idag in till Ikano för att kolla runt efter jeans.
Om man är kort är det inte alltid lika lätt, eller rättare sagt, jag har nog bara hittat ett par jeans jag älskat en gång, och det var i sexan. Inte bra.
Hittade iallafall ett par och underbara som JC är så syr dom ju upp och grejer, ingick i priset och allt så det satt som en smäck.
Hittade även en söt stickad tröja på Gina och även en efterlängtad militärgrön stjorta, jag är kär i den färgen.
Idag flytter min pojkvän ifrån Ljungsbro, vad jag har hört från honom så går det bra och sådär, najs.
Nu väntar en bussresa på trekvart kanske mellan oss. Förut var det 3 minuter, haha!
Men det blir säkert mysigt ändå ;)
Ikväll ska jag baka hemmagjord pizza. Inte enligt mamma men hon är ju inte hemma så HA,
Skola imorn men vafasen hur jobbigt är det liksom? Har ju sovmorgon till 10 nästan varenda dag ;)
PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0