BABY NEVER DID I THINK YOU COULD BE SUCH A COLDBLOODED MURDERER

Efter att ha suttit i en timme med att få upp cypern bilder på fb FÖR ATT MIN DATOR ÄR SÅ SEEEEEEEG
Så tänker jag inte göra ett försök med at få upp dom här ;) jobbigt va?

Har gosat med min baby ända sen jag kom hem nästan! Har vart bra.
Idag busar jag med Max medans jag försöker intala mig själv att jag orkar städa, men det går inte så bra.
Imorn börjar skolan och det är jag såhär pepp på....................... hihi

PUSS


bjussar bild från katamaranen, om ni åker till cypern, ÅK DEN
man ligger som på en trampolin och solar medans båten stannar på olika ställen där det är perfekt att snorkla, bland annat på ett ställe med 11 meters djup och kristallklart vatten, härligaste jag vart med om på länge!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0