BABE YOU LOST ME

God kväll.. eller nä, vem säger det?
Kommer som sagt aldrig på ett bra sätt att starta ett inlägg men jag tror ni överlever :D
Första seriösa skolveckan är över och jag går gärna tillbaks till att ha sommarlov redan.
Men jaja de här ska vi fixa, UF har ju dragit igång och jag Joanna Frida och Emme är egna företagare, känns på deee
Vad vi ska sälja är dock en annan femma, hihi
Igår kväll var de nollning som gällde, eftersom min klass får nolla redan i år. Roligt till en början innan de spårade lite, men så kan det gå.
Kvällen slutade inte alls bra och jag och Emme tog halv 1 bussen hem, fick träffa Marre iallafall! WI
Idag har jag och Marre gått runt på Ljungsbro Marknad och stått med Ole och Josse som stog i Tivolit i ett stånd.
Träffade Ogge Samme och Tim och vi gick hem till Samme en stund.
Nu har jag lagat mat till mig och min bror (så blir det när man är äldst.. haha) och väntar på Ole, vi ska ner till Tim för filmkväll riktigt behövligt efter de här helgerna!
PUSS
GRATTIS TILL PIRRE 18 ÅR IDAG MED PUSS
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0