8 MÅNADER BABBYYY

Jag kommer aldrig på ett bra sätt att börja ett inlägg så nu börjar jag det såhär..
Igår kväll somnade jag klockan 10, HUR SKÖNT?
Pappa och jag hade vart ute i heeela Linköping och övningskört, häärligt
Efter det skulle jag lägga mig och kolla Eclipse, men jag orkade bara i en timme innan jag somnade, hihi!
Idag i skolan har vi fortsatt med UF + gjort en massa andra onödiga saker, imorn slutar äntligen de onödiga dagarna och schemat drar igång som vanligt ;)
I för sig.. varför sa jag äntligen om det? hihi!
Just nu ligger baby i min säng och kollar på tv, vi har 8 månader idag så han kom till mig efter skolan! hihihi
Ikväll ska jag sova tidigt igen, muuums, även fast vi har sovmorgon imorn till tjugo över tio, HÄRLIGT
PUSS
hitta en bild på caspar! han skulle blivit 1 år snart..
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

bebisen då <3 tur att du har din robin!

2010-08-25 @ 22:57:03
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

svar; ja hihi! och dig baby <3

2010-08-26 @ 08:56:05
Postat av: sofiabugge

<3 sötaste lilla katten

2010-08-26 @ 21:14:13
URL: http://sofiabugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0