8 AUGUSTI 2010

Hade en mysig dag igår med min pojkis, vi skulle försöka lägga in en film på min Ipod som jag skulle se på planet men icke, HUR FUNKAR DE? NÅGON?
Aja, vi kollade filmen hos honom istället, The Last Song, helt underbar film!

Idag är det packning som gäller, vi har varit inne på Ikano för att fixa det allra sista och nu ska farmor komma på en fika för att prata om Max, hihi!
Hon ska ju ta hand om min lilla ögonsten medans vi är iväg, hoppas han inte saknar mig för mycket.. ;)
Ikväll tror jag att jag även ska hinna med och träffa Emelie, inte sett henne på två veckor nästan, ojoj ;)

PUSS


boppis<3

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

haha min lilla söta, du skulle sagt till mig om filmproblemet :)

2010-08-08 @ 16:49:02
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

sv; jasså du kan sånt :D?

aja försent nu, men jag vill gärna ha hjälp när jag kommer hem :D <3

2010-08-08 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0