TORSDAG 22 APRIL

Godmorgon!
Sitter här med grabbarna grus och har lektion.. torsdag idag vilket betyder FREDAG IMORN ;)!

Igår slutade jag vid halv 1, gött
Åkte hem och gjorde 5 minuters kola, la mig i sängen, kollade film och försökte glömma bort att de faktiskt regn/snöa ute.
Gav mig själv en käftsmäll för att jag sov bort dagen och åkte hem till Mattias framåt kvällen, dit även Ole och Jenny kom.
Vi gick hem till Pirre dit också Robin och Pontus kom.
Sen fick jag sällskap hem av min baby i regnet, myysigt

Idag slutar jag runt 2 nångång? då åker jag hem och tar en efterlängtad dusch och myser med min älskling!

PUSS


Ge mig sommar nu tack ;)!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0