MIN JÄTTE INTRESSANTA DAG

Precis hemkommen från en mycket trevligt dag ;D! Haha
Den började med en promenad ut med Emme för att köpa godis och sitta i solen lite!

Efter det gick jag hem för att Josse skulle komma.
Vi tog bilen till Ikano, (eller aa pappa satt brevid och skulle till k rauta..) haha
Och gick där i kanske en timme? haha :)

Körde sen hem till Mattias där även Ogge och Tim var, sen spenderades resten av dagen med dom plus några mer!
Den slutade hemma hos Samme med skäckfilmen Död snö, om en massa zombie nazister som springer omkring i Norge och käkar folk, hahaha!!

Nu ska jag krypa ner brevid min lilla bebis Caspar och sova så att jag kan träffa min älskling imorn!

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0