GE MEJ TIPS


TJOHEJ JAG SKA SPARA UT MITT HÅR

Haha, okej jag måste faktiskt. Har redan världens utväxt men jag ska försöka leva med det så länge det går.
Fick massa bra tips om hur jag ska sköta mitt hår så att de bara växer och växer av lille Tovisen igår!
Så nu ska jag ta tag i de här.
Någon som har några mer bra tips? ;D

Annars ska jag träffa min Olpa (Olivia) idag efter skolan! Lär bli en hel del skoj.
Imorn är de valborg och de blir säkert skooooj med en massa härligt ljungsbrofolk!

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

tack för dagen!

och angående håret var det någon som tipsade mig om ett medel man kunde ha i, som man hittade på eleven.se eller något... (a)

2010-04-29 @ 21:45:36
URL: http://arandano.blogg.se/
Postat av: frida

sv; haha ole, den personen är väl en riktig snygging?

2010-04-30 @ 08:32:53
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0