it's just me and you against the world

Hejsan! :)
Skriver inte så ofta här men aja! Dagarna på Tbs går oftast fort, klassen är bra och även fast lektionerna är långa så underlättar det ju att sitta och snacka med nån som sitter typ 3 meter bort på msn. Haha!
Igår efter skolan täffade jag och Marre upp Josse iallafall och sen lite senare också Sara och Ole. Vi kolla runt på stan och så :)
Idag hade vi en håltimme som var 3 timmar lång så jag Marre och Emelie gick en stund på stan och så igen, haha!
Efter skolan gick jag och Marre till bibloteket och lånade en bok vi skulle ha till på måndag. Sen åkte jag hem med Josse och hennes kusin :)
Imorn har vi en vi en liten sovmorgon iallafall till 9 haha ;)
Har heller inga roliga bilder så min blogg får va såhär tråkig! :)
Puss! :)

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: pernilla

sv:tack sötnos!<3

2009-09-03 @ 07:19:14
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0